مارتینو: پویول این هفته به تمرینات برمی گردد

مارتینو: پویول این هفته به تمرینات برمی گردد

جراردو مارتینو، سرمربی بارسا، تایید کرد که کارلوس پویول، کاپیتان تیمش، با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت، به زودی در تمرینات این تیم حضور پیدا خواهد کرد.

بارسا این هفته در لالیگا مقابل سویا قرار خواهد گرفت و اگرچه انتظار نمی رود که پویول در این دیدار به میدان برود، مارتینو فاش کرد که این مدافع باتجربه از همین هفته در تمرینات آبی و اناری ها حضور خواهد داشت.

او به خبرنگاران گفت:" بازگشت پویول به معنای آن است که ما مدافعی را خواهیم داشت که خیلی به او نیاز داریم. من در این مورد خیلی خوشحالم. کاپیتان برگشته است. او در روزهای پایانی ریکاوری اش است و می تواند از هفته آینده و از تمرینات برای دیدار مقابل سوسیه داد به تیم اضافه شود."

مارتینو همچنین اعلام کرد که پدرو در ترکیب اصلی بارسا برای دیدار مقابل سویا نخواهد بود اما مسی و نیمار از ابتدا به میدان خواهند رفت.

" پدرو هفته گذشته دو دیدار برای اسپانیا انجام داد. به همین خاطر باید استراحت کند. او اکنون شرایط خوبی دارد اما ما او را برای 10-9 ماه آینده نیاز داریم.

مسی و نیمار سفرهایی طولانی داشتند اما خیلی خوب تمرین کردند. باید ببینیم آنها فردا چه شرایطی خواهند داشت و می توانند به طور کامل بازی کنند یا نه."

مارتینو همچنین شایعات اخیر در مورد تقاضای باشگاه بارسا از فدراسیون فوتبال آرژانتین برای دعوت نکردن از مسی در دو دیدار باقی مانده از مرحله مقدماتی جام جهانی را رد کرد.

"ما از فدراسیون فوتبال آرژانتین نخواستیم که مسی را دعوت نکند. ما چنین کاری انجام نمی دهیم. من خودم زمانی سرمربی تیم ملی بودم. مسی مدتی است که برای آرژانتین به همان خوبی بازی می کند که برای بارسا بازی می کند. او هم برای ما و هم برای آنها، تعیین کننده است."

او در مورد خطاهای زیادی بازیکنان حریف روی نیمار انجام می دهند، نیز گفت:" سبک بازی نیمار حریفان را تحریک می کنند تا دست به خشونت بزنند.

من به او گفتم که به بازی خودش ادامه بدهد. من نمی خواهم نیمار فقط یک بازی، یک فصل یا یک جام جهانی خوب کار کند. می خواهم او برای همه دوران حرفه ای اش خوب کار کند.

تغییر سبک بازی؟ ما نمی خواهیم سبک بازی مان را تغییر بدهیم. فقط نمی خواهیم قابل پیش بینی بازی کنیم و می خواهیم حریفان بدانند که ما گزینه های دیگری هم داریم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 22 شهريور 1392برچسب:, | 21:5 | نویسنده : mahdi |
  • پول فا
  • ریاح